kfum stavanger handball 240

Påmeldingen til KåFå Beach er åpnet

2017 kfumhandball beachOgså i år blir det Beach håndball på Lassa. Kryss av 31.august til 2 september i kalenderen. Inviter gjerne andre lag og klubber slik at vi får en flott turnering. Påmeldingsskjemaet finnes på hjemmesiden under fanen KåFå Beach.

 

Dette blir gøy !!!

Regionens ( nest) beste 04'ere

 

Da var Regionsmestrene kåret i J/G 13år og 14år, etter en kjekk og spennende sluttspillhelg i Stavanger.

Det ble for KFUM Jenter 04 seier over Grane og Spind samt et 2 måls tap for Hundvåg denne helgen.

Dermed ble det sølv i regionalt sluttspill for KFUM Jenter 04.

Gratulerer.

J04

KeeperCamp2018 - med Vanja Radic

1

 

Da er påmeldingen til KFUM Keeper Camp 2018 åpen! 

KeeperCampen avholdes 1-2 september. Klubben har fått tak i den internasjonale anerkjente keepertreneren Vanja Radic, og setter fokus på  Keeperne. Vanja er blant det absolutte toppnivå av europeiske keepertrenere, og driver keeper treningsleirer i 12 land.

KeeperCamp er et tilbud til regionens keepere fra 2006. Klubbens medlemmer får 30% rabatt ift påmeldingsavgiften til KeeperCampen. Det er begrenset antall plasser på KeeperCampen men klubbens keepere er garantert plass ved påmelding før 01.05.18.

Eget trenerseminar avholdes for trenere og senior keepere 31. august. Dette anbefales sterkt for alle som ønsker påfyll ift utvikling av keeperrollen.

Påmelding og mer informasjon om campen og trenerseminar finnes her-  http://www.ynglingen.no/index.php/keepercamp/program

 

 

Nytt styre og ny struktur

Nytt styre for sesongen 2018/2019 består av 

  • Christian Berven, Leder
  • Jorunn Hamre Vraalstad, Nestleder/Materialforvalter
  • Lars Mølster, Økonomileder
  • Rolf Håkon Holmboe, leder Sportslig utvalg
  • Yvonn Smith, Styremedlem

  • Jørgen Buch, varamedlem og leder for Arrangementsutvalget
  • Sveinung Skjeggestad, varamedlem

 

Årsmøtet støttet styrets forslag om å endre styresammensetningen og etablere en ny utvalgsstruktur. I tillegg til dagens Sportslig Utvalg ble det besluttet å etablere et nytt Arrangementsutvalg som vil ha ansvar for å utvikle, planlegge og gjennomføre klubbens arrangementer som

  • Årsmøte, årsfest
  • Klubbdugnader
  • Egne arrangementer
  • Trollcup
  • Kiosktjenesten